مد در اصل کلمه‌ای فرانسوی است. در اصطلاح نیز واژه مد به روش و طریق‌های موقتی که بر اساس ذوق و سلیقه افراد یک جامعه و سبک زندگی آنها است، اشاره دارد. مد را می‌توان تلاش برای به‌روز کردن استایل زندگی دانست. در هر لحظه با توجه به ترندهای روز، جدا از بحث پوشش، با موارد متفاوت و جدیدی مواجه می‌شویم. دنبال کردن آخرین مد روز علاوه بر تطابق با آخرین سبک لباس، زندگی را نیز مطابق با آخرین نسخه آن همسو می‌کند.

همان‌طور که در خصوص مد گفته شد، مد از نظر لغوی به معنای سبک، شیوه لباس پوشیدن و ... است. در تعاریف دیگری واژه مد را معادل واژگانی همچون معمول، رایج، باب روز، ... دانسته‌اند.

با توجه به تعاریف فوق که برای هر خواننده‌ای آشناست و حتی برای یکبار هم که شده است واژه مد یا فشن را شنیده باشد می‌فهمیم که مقصود از مد روز بودن یا مد و فشن فقط تغییراتی است که در هر برهه‌ای از زمان رخ می‌دهد. شاید این تغییرات در ظاهر حس خوبی به فرد یا اطرافیان ایجاد کند اما لزوماً به معنای ارزش بالای لباس یا اکسسوری نیست.

صنعت مد یکی از نیازهای اساسی هر کشوری است و نیاز دارد که دائماً موازی با برندهای جهانی پیش برود. اما در ایران با تحریم‌هایی که وجود دارد متاسفانه قاچاق به شدت گسترش پیدا کرده است. شاید به دنبال تحریم‌هایی که به وجود آمده٬ دسترسی به برندهای پوشاک مطرح دنیا محدود شده باشد اما طراحان داخلی می‌توانند با همسان کردن کیفیت خود با سایر برندهای دنیا، خدمات و محصولات خود را به بهترین شکل ممکن عرضه کنند.

همانطور که برندهای مطرحی در  دنیا همچون LOUIS VUITTO، GUCCI، HERMES، CHANEL، BURBERRY، HOUSE OF VERSACE و ... وجود دارند که هرکسی ترجیح می‌دهد از آنها استفاده کند و یا حتی برای یکبار هم شده آرزوی استفاده از این مدل های مطرح را دارد. در ایران هم تولیدی‌های زیادی وجود دارند که علاوه بر کیفیت و قیمت مناسب با شرایط جامعه هم وفق دارند.

از بین طراحان ایرانی که به خوبی فعالیت خود را آغاز کرده و در حال فعالیت هستند می‌توان به  هانیه پیروزام اشاره کرد. او که بلاگر تخصصی مدل و فشن است، شرکت گت را مهرماه سال ۱۳۹۸ تأسیس کرد. این برند در ابتدای فعالیت خود با هدف هرچه بیشتر دیده شدن طراحان ایرانی که خلاقیت دارند مسیر خود را آغاز کرد. این برند در ادامه مسیر خود به فروش نمونه های استایل بانوان پرداخت و در نهایت از مهرماه سال ۹۹ به صورت انحصاری تولید و فروش  برند گت را آغاز کرد.