در تازه ترین هفته مُد لندن، پنه لوپه کروز هم در کنار تنی چند از هنرپیشگان زن، در صف نخست تماشای طرح های تازه مارکِ بربری نشست. این نمایش که با شعار «ببین و بخر» اجرا شد، به بازدید کنندگان مشهورش اجازه می داد لباسهای دلخواه شان را همانجا بخرند و به شکل سنتی ۶ ماه انتظار نکشند تا لباسها پس از تولید انبوه به بازار بیاید.

مجموعه تازه لباسهای بربری با الهام از آثار هِنری مور، پیکرتراش بریتانیایی معاصر طراحی شده است. برخی از مجسمه های برنزی او در ورودیِ نمایش لباس بربری به چشم می خورد. اما رنگ طرح ها، عموما سفیدِ، شیری، خاکستری و آبی بود. کریستوفر بِیلی، مدیر طراحی خلاق این شرکت، از پارچه های بافت و توری، پیراهنهای گشاد و آستینهایی پف کرده در مدلهای تازه اش بهره برده بود.

در لباسهای زنانه این مجموعه پیراهن های ژولیده سفید و حاشیه دوزی شده و تاپهای راه راه نیز وجود دارد. پیراهنهای تک شانه کوتاه، شنل، و شلوارهای آزاد و همچنین یک جفت لباس شب نیز در میان طرح های تازه او به چشم می خورد.

اِردِم مورالیوغلو، طراح مُد متولد کانادا با مجموعه لباسهایی بلند، خوش دوخت و «بسیار زنانه» در این هفته مُد شرکت کرده بود. او سعی نکرده بود مانند بسیاری از طراحان، بخش زیادی از تنِ مانکنهایش را باز بگذارد بلکه خواسته بود فُرم تنِ زنانه را در تمامیتِ آن نشان بدهد و به ندرت یک بُرش تن نما در کارهایش وجود داشت.