اک پوسن، طراح مد آمریکایی سلیقه ای متفاوت را برای نمایش مجموعه طرح های پاییزی خود در هفته مد نیویورک برگزید.

این طراح ۳۶ ساله که تباری یهودی دارد و اجدادش مهاجرانی از روسیه، لهستان و رومانی هستند، مد هایش را در مکانی قدیمی در محله ترایبکای نیویورک به نمایش گذاشت، فضایی که قبل از نقل مکان به منهتن، به مدت ۱۳ سال در آنجا کار می کرد.

او ۲۰ عکس از مدل ها را در حالی که لباس هایی از مجموعه جدیدش به تن داشتند، به نمایش گذاشت و فضا را شبیه به محل برگزاری یک نمایشگاه هنری کرد.


زاک می گوید: «فکر کردم چنین چیزی برای امروز و آنچه در جهان روی می دهد، مناسب تر است. این کار به مردم فرصت برقراری ارتباط می دهد. در نمایشگاه مد، هیچکسی با دیگری حرف نمی زند اما در اینجا می خواستم که مردم لباس ها را ببینند و درباره آنها با یکدیگر حرف بزنند و با علاقه عکس ها را تماشا کنند.»

برند «مارک بدجلی و جیمز میشکا» نیز طرح هایی الهام گرفته از لباس های هنرپیشگان قدیمی هالیوود را به نمایش گذاشت.

جیمز میشکا می گوید: «نمایش طرح های ما در روز ولنتاین انجام شد، یک روز عالی برای پرده برداری از چنین مجموعه ای. در اینجا این حس بوجود می آید که گویا در زمانی میان دو جنگ جهانی قرار داریم. ما دقیقا به آن زمان برگشتیم و چنین فضایی الهام بخش طرح هایمان بوده است. فضای آمریکا و اروپا در دهه ۱۹۴۰ میلادی و هالیوود در گذشته.»

این طراحان مد همچنین مجموعه لباس های ورزشی جدید خود را نیز به نمایش گذاشتند و با مبلمانهای ویژه ای که استفاده کرده بودند، محیط خانه و دنیای مد را با یکدیگر در هم امیختند.